پورموسوی: از مسؤولان خواهش می کنم به داد نفت آبادان برسند

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی نفت آبادان مدعی است علیرغم پیروزی شیرین هفته اول تنها تمرکز آنها روی باز شدن پنجره جابجایی است.

پورموسوی: از مسؤولان خواهش می کنم به داد نفت آبادان برسند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در فاصله ساعاتی مانده به ملاقات مقابل پیکان، سیروس پورموسوی متوجه می گردد که قادر به سود بردن از بازیکنان تازه وارد تیمش نخواهد بود تا بلافاصله به بازیکنان رده جوان و امید باشگاهش برای حضور در هتل فراخوان بزند. نفت البته در نهایت پیروز شد در این بازی سخت با مشکلاتی که تیمش داشت به فزونی دست یابد.

پورموسوی درباره این بازی و نتیجه آن می گوید: نمی خواهم درباره بازی حرف بزنم هرچند خیلی دوست دارم از کوشش و غیرت بازیکنانم کوشش کنم. بازیکنان تیم من با یک مسوولیت پذیری فوق العاده از عهده این بازی عظیم بر آمدند و جای ستایش و قدردانی دارد. با این حال باور کنید الان تمام تمرکز باشگاه و تیم ما روی باز شدن پنجره جابجایی است.

سرمربی نفت آبادان در ادامه صحبت هایش می گوید: آبادان مهد بازیکن است و من واقعا به حضور این بازیکنان افتخار می کنم. اما یک فصل طولانی را در پیش داریم و طبیعی است که نگران آینده باشگاه باشیم. تنها ساعاتی به سرانجام جابجایی مانده اما هیچکس جواب تیم ما را نمی دهد و واقعا جو نگران نماینده ای شکل گرفته است و من از تمامی مسوولان تقاض می کنم لطفا به فکر این موضوع باشند و یاری نمایند.

پورموسوی با اشاره به بسته بودن پنجره جابجایی تیمش با توجه به مطالبات سه بازیکن خارجی این باشگاه (سیدیکوف، آگوستو سزار و جاناتان بالوتلی) گفت: باشگاه روز پنج شنبه به حساب این بازیکنان واریز داشته اما متاسفانه تا به امروز به دلیل تحریم ها این پول به حساب آنها ننشسته است. ما البته مستندات مربوط به پرداخت را به فیفا اعلام نموده ایم. با این حال هنوز پاسخی دریافت ننموده ایم و همه چیز منوط به این است که بازیکنان اعلام نمایند. امیدوارم طی این ساعات به جامانده اتفاق روشنی رخ دهد. از تمام کسانی که می توانند در این جهت یاری نمایند خواهش می کنم اقدام نمایند و امیدوارم به سادگی امید یک استان و شهر را نابود ننمایند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1963

به "پورموسوی: از مسؤولان خواهش می کنم به داد نفت آبادان برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: از مسؤولان خواهش می کنم به داد نفت آبادان برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید