کرونا دو رویداد رسمی تکواندو را به تعویق انداخت

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه از پیش معین شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جلسه شورای اجرایی WT عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید که در مهمترین تصمیم آن مرحله نهایی رقابتهای گرندپری به میزبانی مکزیک و رقابتهای گرنداسلم در چین لغو و به سال 2021 موکول شد.

کرونا دو رویداد رسمی تکواندو را به تعویق انداخت

در این جلسه عنوان شد که فدراسیون دنیای کوشش زیادی داشت تا شرایط برگزاری این رقابتها را فراهم کند، ولی در نهایت فراگیری ویروس کوید -19 مانع از تحقق این هدف شد تا این دو رویداد به تقویم اجرایی سال 2021 منتقل گردد.

دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون دنیای در این جلسه ضمن اعلام این خبر گفت: این برای ما بسیار سخت است که مجبور به لغو این دو رویداد و تعویق آن شویم. ما می دانیم که این خبر برای ورزشکاران و طرفداران ما بسیار ناامیدنماینده خواهد بود اما مطمئن هستیم که آنها درک خواهند کرد این تصمیم برای محافظت از سلامتی آنها و اطمینان از شرایط مبارزه برابر لازم است. چرا که ورزشکارانی از سراسر دنیا برای حضور در این مسابقات کوشش می نمایند و با توجه به محدودیت های بسیار زیاد در کشورهای مختلف، شاید شاهد یک تورنمنت عادلانه نباشیم.

در این جلسه، شورای اجرایی ضمن ادای احترام به ژنرال احمد فولی نایب رئیس فقید فدراسیون دنیای که مدتی پیش درگذشت، تصویب کرد که با هدف قدردانی از سهم برجسته وی در توسعه تکواندو در آفریقا و سراسر دنیا، به تالار مشاهیر تکواندو دنیا راه یابد.

سارا استیونسون رئیس کمیته توسعه فدراسیون دنیای و ناوارو سرپرست جدید اتحادیه تکواندو پان امریکن به عنوان اعضای جدید شورای اجرایی در این جلسه حضور داشتند. همچنین جائه جون لی شهر دار شهر گویانگ در کره جنوبی در این جلسه شرکت و در مورد برنامه های انتقال مرکز دنیای تکواندو به این شهر گزارشی ارائه داد. تصویب صورت های اقتصادی سالهای 2019 و 2020 پس از ارائه گزارش خزانه دار و حسابرس فدراسیون دنیای از دیگر برنامه های این جلسه بود.

زمان و مکان چند رویداد مهم پیش روی تکواندو در این جلسه انتخاب شد که نتیجه آن در جلسه فردای (سه شنبه اولین 6 اکتبر -15 مهرماه) مجمع عمومی دنیای تکواندو اعلام می گردد.

جلسه بعدی شورای اجرایی فدراسیون دنیای تکواندو قرار است در آوریل 2021 برگزار خواهد شد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1661

به "کرونا دو رویداد رسمی تکواندو را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا دو رویداد رسمی تکواندو را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید