وان پلاس معرفی گوشی پرچم دار Ace پرو را به تعویق انداخت

به گزارش هدا بلاگ، شرکت وان پلاس امروز قرار بود طی مراسمی از گوشی هوشمند نو پرچم دارش با نام وان پلاس Ace پرو در چین رونمایی کند. با این حال، این شرکت دقایقی قبل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام نموده که تمام فعالیت های مربوط به رویداد معرفی این گوشی هوشمند را به تعویق انداخته است.

وان پلاس معرفی گوشی پرچم دار Ace پرو را به تعویق انداخت

این اعلامیه از سوی وان پلاس پس از ورود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان منتشر شده و ظاهراً تنش ها بین ایالات متحده آمریکا و چین افزایش یافته است، زیرا چین تایوان را قلمرو خود می داند. دولت چین پس از ورود نانسی پلوسی به تایوان رویکرد بسیار خطرناک ایالات متحده آمریکا را محکوم نموده و هشدار داده که سفر نانسی پلوسی به تایوان برای دولت آمریکا پیامدهایی در پی خواهد داشت.

گفته می گردد، در حالی که وان پلاس رویداد گوشی وان پلاس Ace پرو خود را در چین به تعویق انداخته، اما میخواهد از دیگر گوشی هوشمند نو پرچم دار خود یعنی وان پلاس 10T برای بازارهای جهانی رونمایی کند. این گوشی هوشمند نسخه تغییر نام یافته Ace پرو برای بازارهای بین المللی است که از سیستم عامل OxygenOS به جای ColorOS بهره می برد.

باید اشاره کنیم که وان پلاس تنها برندی نیست که مراسم رونمایی خود را در چین لغو نموده است. دیروز، موتورولا نیز رویداد معرفی گوشی تاشوی نو ریزر 2022 و گوشی موتورولا X30 پرو خود را بدون ذکر علت آن لغو کرد، اگرچه ممکن است این موضوع به علت تنش های شدید در منطقه آسیا باشد. این شرکت بعلاوه در خصوص تاریخ نو برگزاری مراسم خود هیچ اطلاعاتی را منتشر ننموده است.

بنابراین باید تا ساعاتی دیگر منتظر رونمایی از گوشی وان پلاس 10T باشیم. طبق آخرین شایعات منتشر شده، وان پلاس 10T مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. ظاهراً این گوشی هوشمند نو با پردازنده نو اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بعلاوه در کنار این تراشه نو تا 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس در نظر گرفته شده است. در کنار این سنسور، دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می گردد. وان پلاس روی پنل جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه نموده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که با پشتیبانی از شارژر 150 واتی در مدت 12 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد. هنوز معین نیست که آیا این رویداد وان پلاس برگزار خواهد شد یا اینکه معرفی وان پلاس 10T برای بازارهای جهانی نیز به زمان دیگری مولکول می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3542

به "وان پلاس معرفی گوشی پرچم دار Ace پرو را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس معرفی گوشی پرچم دار Ace پرو را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید