صدور جواز دفن پنج متوفی زلزله

به گزارش هدا بلاگ، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در پی وقوع 2 زلزله 6.1 ریشتری بامداد شنبه 11 تیر که در حوالی بندر خمیر رخ داد، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان برای شناسایی و رسیدگی به اجساد این حادثه به محل وقوع زلزله اعزام شد.

صدور جواز دفن پنج متوفی زلزله

به گزارش روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، با توجه به نقش پزشکی قانونی در شناسایی و مشخص هویت قربانیان حوادث دسته جمعی، به رغم تعداد محدود فوتی های این زلزله، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان صبح امروز به بندرخمیر اعزام شدند تا نسبت به شناسایی و صدور جواز دفن پیکر های کشف شده در این حادثه اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش تعداد تلفات زلزله بندرخمیر تا این لحظه پنج نفر اعلام شده که مراحل معاینه و صدور جواز دفن آن ها به وسیله تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان انجام و پیکر ها تحویل بستگان شد.

پزشکی قانونی اسامی قربانیان این حادثه به این توضیح بیان کرد است: مریم دهنوکوشکی، امیر محمدی، صابر رحیمی، عبدالله صحراگرد و آسیه بشوش.

به گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ششمین زلزله بامداد امروز شنبه (یازدهم تیر 1401) در استان هرمزگان زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر در ساعت سه و 43 دقیقه و 45 ثانیه حوالی بندر خمیر و بندر لافت در استان هرمزگان به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی 55.37 و عرض جغرافیایی 26.85 و در عمق 12 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3529

به "صدور جواز دفن پنج متوفی زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور جواز دفن پنج متوفی زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید