24 بنای غیرمجاز در جویبار قلع و قمع شد، معرفی 64 پرونده به دادگاه

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی جویبار از قلع و قمع 24 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در هفت ماهه نخست امسال خبر داد .

24 بنای غیرمجاز در جویبار قلع و قمع شد، معرفی 64 پرونده به دادگاه

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان جویبار، غلامرضا سعیدی اظهار کرد: برای حفظ بستر تولید و تامین امنیت غذایی جامعه، هفت ماهه اول امسال 24 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان جویبار قلع و قمع شد که 4 مورد آن در راستای اجرای ماده 3 قانون حفظ کاربری و 20 مورد تبصره 2 ماده 10 حفظ کاربری بود.

وی ادامه داد: طی این مدت 15 مورد مجوز تغییر کاربری برای اجرای طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی برای متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان صادر شد که این موضوع پس از احراز شرایط متقاضیان از 64 مورد بازدید بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اشاره به ارزیابی 28 فقره پرونده تقویم و ارزیابی و تعیین عوارض ماده 2 تغییر کاربری غیرمجاز توسط جهاد کشاورزی، بخشداری و اداره امور مالیاتی، افزود: هفت ماهه اول امسال 64 فقره پرونده متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی شده توسط گشت 131 پس از بررسی به محاکم قضایی معرفی شدند.

این مسوول پاسخ به 37 مورد پرونده قانون تعیین و تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی را از دیگر اقدامات این مدیریت در امور اراضی برشمرد و گفت: در این مدت 17 رای از محاکم قضایی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی اخذ شد که 3 مورد له و 14 مورد علیه مدیریت بود.

وی در انتها گفت: هفت ماه اول امسال 862 مورد سند مالکیت رسمی و مشاعی استعلام شده از دفاتر اسناد رسمی مورد بررسی قرار گرفت و پس از احراز شرایط، با انتقال سند موافقت شد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1933

به "24 بنای غیرمجاز در جویبار قلع و قمع شد، معرفی 64 پرونده به دادگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 بنای غیرمجاز در جویبار قلع و قمع شد، معرفی 64 پرونده به دادگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید