کیه لینی: از بالوتلی انتقاد کردم چون ریاکار نیستم، رفتار مثبت او غافلگیرم کرد

به گزارش هدا بلاگ، مدافع تیم فوتبال یوونتوس با همه بازخوردهای منفی نسبت به اظهارات منفی اش علیه ماریو بالوتلی از آنچه درباره هم تیمی سابقش در تیم ملی ایتالیا گفته پشیمان نیست.

کیه لینی: از بالوتلی انتقاد کردم چون ریاکار نیستم، رفتار مثبت او غافلگیرم کرد

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی همچنان تأکید دارد آنچه در کتاب توضیح حالش در انتقاد از ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو گفت عین حقیقت بوده و اگر از نگارش این بخش از کتابش خودداری ننموده به این دلیل بود که قصد نداشته انسانی ریاکار به نظر برسد.

کیه لینی در کتاب توضیح حالش از بالوتلی به خاطر رفتاری که در قبال هم تیمی هایش در تیم ملی ایتالیا داشت ایراد گرفت و به همین دلیل او را بازیکنی منفی توصیف کرد. توصیف او از سوپرماریو اما به مذاق خیلی ها خوش نیامده و به همین دلیل نقدها فراوانی از کاپیتان یوونتوس اجرا شده است.

کیه لینی در گفت و گو زنده اینستاگرامی با کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر گفت: من یک کتاب نوشته ام و مسئولیتش را هم برعهده می گیرم. هدفم از این کتاب این بود که روی مردم تأثیر بگذارم. می خواستم به آنها نشان دهم که جورجو کیه لینی با همه نقاط قوت و ضعفش جهان را چگونه دیده است، می خواستم خودِ واقعی ام را در این کتاب به تصویر بکشم.

وی ادامه داد: آدم کینه توزی نیستم اما به نظر من نوشتن چیزهایی که قرار باشد در آنها فقط حرف از تلالو خورشید تابان و رنگیم کمان باشد، جعلی و ریاکارانه است. چیزهایی را نوشتم که می دانستم و پیش از این به من گفته بودند. هیچ چیزی را هم سانسور نکردم.

کیه لینی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی با بالوتلی آشتی کرد و سوپرماریو گفت که از هم تیمی سابقش در تیم ملی کینه به دل نگرفته است. این موضوع سبب شد این بار مدافع میانی 35 ساله به تمجید از مهاجم برشا بپردازد.

کیه لینی گفت: واکنشی که ماریو به این قضیه داشت که نشان می داد او آدم باهوشی است، مرا غافلگیر کرد، یک غافلگیری از نوع مثبت. من همواره با خونسردی با او صحبت نموده ام. زندگی ادامه دارد. او در طول مکالمه اش با من در برنامه تلویزیونی بسیاری خوب برخورد کرد. خیلی ها هم در کتاب های شان درباره من چیزهایی نوشته ام اما هرگز نسبت به آنها جبهه نگرفته ام. این هم بخشی از بازی است. گذر زمان همه چیز را به بهترین شکل شفاف می نماید.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 656

به "کیه لینی: از بالوتلی انتقاد کردم چون ریاکار نیستم، رفتار مثبت او غافلگیرم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: از بالوتلی انتقاد کردم چون ریاکار نیستم، رفتار مثبت او غافلگیرم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید