کویت از خنثی کردن توطئه ای خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خبر داد

به گزارش هدا بلاگ، یک مقام ارشد امنیتی کویت گفت که توطئه ای خطرناک علیه امنیت ملی این کشور را خنثی کرده است که شماری از نظامیان، اعضای مجلس و افراد بانفوذ مرتبط با طرف هایی درانگلیس در آن مشارکت داشتند.

کویت از خنثی کردن توطئه ای خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خبر داد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک مقام ارشد امنیتی کویت فاش کرد که یک توطئه خطرناک علیه امنیت ملی این کشور را خنثی کرده است.

این مقام کویتی گفت که امروز یکشنبه دو افسر این کشور که مسئولیت های حساسی را داشتند، دستگیر شدند و دادستانی شروع به بازپرسی مستقیم از آن ها کرده، زیرا متهم به خیانت به وطن و مسئولیت خود هستند و اسناد و مدارک محرمانه ای در ارتباط با امنیت ملی کویت را در سال 2019 به سرقت برده اند.

روزنامه کویتی القبس گفت که این دو افسر با یک شبکه گسترده کار می کردند که شامل شماری از نظامیان، نمایندگان و افراد با نفوذ بوده و اسناد بسیار مهمی را به خارج از کویت منتقل کردند و ارتباط آن ها با طرف هایی در لندن هم رصد شده است.

ریاض العدسانی یک عضو مجلس کویت درباره این موضوع گفت: ما واقعیت ها را فاش خواهیم کرد. همدستی، فریب و خیانت به وطن و وظیفه وجود دارد.

او اضافه نمود: اطلاعات زیادی در مورد صندوق مالزی با همدستی برخی از نیرو های وزارت کشور به خارج و داخل کویت منتقل شده است و همه این موارد به زودی فاش خواهد شد.

ولی عهد کویت اخیرا به دنبال انتشار فایل های صوتی منتسب به دستگاه اطلاعات امنیت ملی کویت در شبکه های اجتماعی درباره برخی تلاش ها برای فتنه انگیزی و ایجاد شکاف و هرج و مرج در کشورش هشدار داد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1512

به "کویت از خنثی کردن توطئه ای خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت از خنثی کردن توطئه ای خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید