پوراندخت مهیمن: چه کسی گفته هنرمندها پولدار هستند!؟

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - پوراندخت مهیمن، بازیگر 68 ساله سینما و تلویزیون معتقد است در حال حاضر مسئله اقتصاد و مسکن یکی از بزگ ترین و مهم ترین موضوعات روز است که باید به آن رسیدگی گردد و همچنین آمار افسردگی بالا رفته است و یکی از دلایل اصلی آن داشتن دغدغه مالی است.

پوراندخت مهیمن: چه کسی گفته هنرمندها پولدار هستند!؟

پوراندخت مهیمن بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم و هنرمندان در حال حاضر کرونا، مسکن و دغدغه های معیشتی است، به خبرنگار پانا گفت: مسکن در سال های اخیر با رشد نجومی قیمت روبرو شده است و این موضوع به عنوان یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه های مردم و جوانان از سوی اغلب هنرمندان و جامعه هنری مطرح شده است.

این بازیگر پیشکسوت درباره اینکه در حال حاضر عظیم ترین مسئله ای که جامعه با آن روبرو است چیست، بیان نمود: یکی از عظیم ترین مشکلاتی که در وهله اول باید به آن رسیدگی گردد، مسئله کرونا است، زمان طولانی است که می گویند، قرار است واکسنی تزریق گردد اما به همین موضوع ساده هم درست رسیدگی نمی گردد. می گویند هنرمندها پولدار هستند، چه کسی این حرف را زده است؟ عده خیلی کمی، پولدار شدند، بقیه ما تاوان آنها را پس می دهیم. هر بازیگری که پول خوبی در می آورد به او می گویم نوش جانش، اما نباید به گونه ای باشد که همه را با یک چوب بزنیم.

وی ادامه داد: اینکه هرکسی پشت تریبون حاضر می گردد دروغ نگوید و واقعا به حرف هایش عمل کند کافی است چیز اضافه تری از کسی نمی خواهیم. یکسری مطالبات وجود دارد که مردم آن را فریاد می زنند اما کسی به آن ها گوش نمی دهد.

مهیمن گفت: من به عنوان کسی که دائم اخبار گوش می دهد، فقط عذاب می کشم به این دلیل که مردم ما می توانند خیلی راحت تر و بهتر از موقعیتی که در آن قرار دارند، زندگی نمایند، ایران، یکی از غنی ترین کشورهای جهان از همه لحاظ است از خاک و نفت و طلا گرفته تا دیگر چیزها، ولی وقتی یک مدیریت درست وجود نداشته باشد هیچ کس به جز عده محدودی نمی توانند از این امکانات استفاده نمایند.

وی بیان نمود: درصد افسردگی بسیار بالارفته است، مردم نگران بیماری هستند، نگران مسکن هستند، نگران همه چیز هسستند، اصلا من فکر می کنم دغدغه داشتن و نگرانی برای مسکن دار شدن، یکی از دلایل اصلی افسردگی مردم باشد. من فکر می کنم هردولتی که روی کار می آید اول باید امنیت فکری، امنیت اقتصادی و امنیت روحی برای مردم ایجاد کند، حال روحی و پولی هیچ کس خوب نیست. یکنفر دندانش خراب می گردد، نمی تواند برود آن را درست کند، پول ندارد، چون درآمدها با هزینه ها هماهنگ نیست. می گویند خط فقر در ماه ده میلیون تومان است؟ به جز تعداد انگشت شمار، چه کسی بالای ده میلیون تومان در ماه درآمد دارد؟

بازیگر سریال شرایط سفید و باغ گیلاس با بیان اینکه خودش دغدغه مسکن ندارد، در پایان گفت: من خداروشکر یک خانه کوچکی دارم که در زمان آقای کرباسچی آن را به هنرمندان دادند، که اگر آن را هم نمی دادند معلوم نبود تکلیف منی که 50 سال کار کردم چه می شد، اما بیشتر جوانانی که در کنار من هستند، اجاره نشینند، بعضی از این حرف ها را بارها و بارها گفته ایم اما کسی به آنها عمل نکرد. من دلم می خواهد در یک موقعیتی زندگی کنیم که واقعا برای ساده ترین موضوعات مانند داشتن خانه دچار مشکل نباشیم.

پوراندخت مهیمن، بازیگر 68 ساله سینما و تلویزیون، فعالیت خود را از دهه شصت در تلویزیون با سریال آینه به کارگردانی غلامحسین لطفی و در سینما با شب شکن اثر مسعود ملکان شروع کرد. این هنرمند پیشکسوت تا به امروز در بیش از 40 فیلم سینمایی و بیش از 30 مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2980

به "پوراندخت مهیمن: چه کسی گفته هنرمندها پولدار هستند!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوراندخت مهیمن: چه کسی گفته هنرمندها پولدار هستند!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید