پوتین: غربی ها از موضوع ناوالنی استفاده ابزاری می نمایند

به گزارش هدا بلاگ، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای، کشور های غربی را به استفاده از موضوع مخالف روس برای پیشبرد سیاست خود جهت سد کردن راه روسیه متهم کرد.

پوتین: غربی ها از موضوع ناوالنی استفاده ابزاری می نمایند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد، کشور های غربی را به استفاده از موضوع الکسی ناوالنی، مخالف غربگرای کرملین برای پیشبرد سیاست خود جهت سد کردن راه روسیه متهم کرد.

پوتین در این مصاحبه با رسانه های روس که روز چهارشنبه انجام شد و یکشنبه صبح از شبکه تلویزیونی راشا 24 پخش شد، گفت: مخالفان ما یا رقبای بالقوه ما همیشه روی افراد جاه طلب و تشنه قدرت حساب می نمایند و همیشه از آن ها استفاده می نمایند.

او با اشاره به تظاهرات اخیر که پس از بازگشت الکسی ناوالنی در روسیه به راه افتاد، گفت این تظاهرات نیز از خارج در شرایط همه گیری ویروس کرونا تغذیه می شد.

پوتین گفت: آن ها (کشور های غربی) دقیقا حالا، در شرایطی که همه کشور های دنیا از جمله خود ما، کلافگی، ناامیدی و نارضایتی را به علت شرایطی که در آن به سر می برند، تجربه می کنیم، از این شخصیت استفاده می نمایند.

به اعتقاد پوتین، موفقیت های متعدد روسیه در عرصه نظامی همچنین در مدیریت همه گیری ویروس کرونا و ساخت واکسن اسپوتنیک وی، رقبای مسکو را عصبانی نموده است.

پوتین گفت: هر چه ما قوی تر شویم، این سیاست سد کردن (راه روسیه) قوی تر می گردد.، باشگاه خبرنگاران

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2473

به "پوتین: غربی ها از موضوع ناوالنی استفاده ابزاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: غربی ها از موضوع ناوالنی استفاده ابزاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید