پاکسازی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران از معتادان و افراد کارتن خواب

به گزارش هدا بلاگ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح پاکسازی درختان وسط بزرگراههای منطقه 4 از وجود معتادان به منظور جلوگیری از گسترش کارتن خوابی اطلاع داد.

پاکسازی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران از معتادان و افراد کارتن خواب

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، محمد خادمی با اعلام این خبر اضافه کرد : با توجه به قرار دریافت تهران در شرایط فوق حاد به دلیل شیوع کرونا و از طرفی افزایش کارتن خوابی در بخشهای مختلف سطح منطقه که باعث افزایش بیماری و آلودگی بصری شده است تصمیم گرفته شد تا در نشست مشترکی با حضور معاونت های اجتماعی و خدمات شهری منطقه، پلیس راهور، کلانتری ها، بهزیستی و اورژانس، نسبت به کاهش این معضل اجتماعی اقدام گردد.

اوبا اشاره به اینکه در شرایط کنونی معضل کارتن خوابی معتادین باعث گسترش مسائل اجتماعی در سطح شهر و افزایش مبتلایان خواهد شد اضافه کرد : علاوه بر آلودگی بصری و افزایش نا امنی در سطح شهر، معضل کارتن خوابی به عنوان یک پدیده آسیب رسان به شهروندانی است که در محدوده تجمع این افراد سکونت دارند.

خادمی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور گفت : در این جلسه هریک از نمایندگان سازمانها و مدیران اجتماعی و خدمات شهری منطقه، نظرات، نقدها و پیشنهادات خود را ارائه نموده و گزارشی از اقدامات اجرا شده در رابطه با این موضوع به سمع و نظر حاضران رسانده شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 خاطر نشان کرد: پس از آنالیز مجدد نقاط آسیب خیز منطقه، اجرای طرح جمع آوری افراد کارتن خواب و معتادین با مشارکت نیروی انتظامی و بهزیستی تا پاکسازی کامل منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1892

به "پاکسازی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران از معتادان و افراد کارتن خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران از معتادان و افراد کارتن خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید