ناظم الشریعه: سن لیگ بالا است، از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران توضیحاتی را در مورد عدم جوانگرایی در این تیم ارائه کرد.

ناظم الشریعه: سن لیگ بالا است، از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه در خصوص تقابل تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان گفت: بعد از حدود یازده ماه دوری از بازی، این مسابقه می توانست خیلی مفید باشد. با شرایطی که ما در تمرینات داشتیم و زمان کمی در اردو داشتیم تقریباً عده ای از جوانان را برده بودیم.

ناظم الشریعه در خصوص سفر مشترک با تیم ملی فوتبال گفت: این سفر برای ما مثبت بود. با چارتر و طی دو ساعت رفتیم. جهت ازبکستان سخت است و حدود دوازده ساعت طول می کشد. کار مثبتی بود که فدراسیون فوتبال انجام داد.

وی در خصوص برگزاری بازی های محبت آمیز بیشتر برای تیم ملی فوتسال گفت: چند دعوتنامه داریم که در حال پیگیری آنها هستیم ولی شرایط سخت است. لیگ اول آبان آغاز می گردد. ان شاالله در هفته چهارم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک اردوی حدودا بیست روزه را برگزار می کنیم. به احتمال زیاد بازی تدارکاتی نداریم. البته کویت دعوت نموده اما تاریخش به ما نمی خورد. این کشور میزبان است و می گوید 10 روز زودتر بیاید اما این برای ما مساعد نیست چون شرایط قرنطینه وجود دارد و بچه ها معذب می شوند.

ناظم الشریعه در خصوص انتقاداتی که پیرامون عدم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال مطرح می گردد، گفت: من بازیکن جوان از کجا بیاورم؟ تمام لیگ را چک کنید و چهار تیم اول را ببینید. میانگین سنی آن ها بالای سی سال است. وقتی سن لیگ بالا است از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟ هیچ باشگاهی از بازیکنان امید هم استفاده نمی کند. متأسفانه بعضی بازیکنان هم جهت اشتباه رفتند و راهی لیگ های ضعیف شدند. خیلی مهم است که بازیکنان به باشگاهی بروند که بتوانند بازی نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با تهران ورزشی توضیح داد: من بازیکنی را می توانم به تیم ملی دعوت کنم که او را ببینم. می گویند سن تیم ملی بالا است. شما چهار تیم اول لیگ را ببینید یکی از آنها زیر 30 سال نیست. پیشنهادم این است که شرایطی برای تیم های لیگی ایجاد گردد که حتما از بازیکن امید استفاده نمایند. حرف زدن راحت است اما عمل کردن شرط است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1706

به "ناظم الشریعه: سن لیگ بالا است، از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: سن لیگ بالا است، از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید