موج جدید حاشیه در ورزش اول کشور، آرامش قبل از طوفان با سکوت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش هدا بلاگ، رئیس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را به دلیل اعتراض به چرخه انتخابی تهدید به قطع همکاری کرد و نکته جالب توجه سکوت محمدی است.

موج جدید حاشیه در ورزش اول کشور، آرامش قبل از طوفان با سکوت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، اگرچه هیاهوی تدوین چرخه انتخابی کشتی نسبت به چند روز گذشته فروکش نموده است اما همچنان حرف و حدیث در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی مطرح است و فدراسیون کشتی هم عزم خود را جزم نموده تا این چرخه را با قدرت پیگیری کند.

البته قرار بود چرخه انتخابی تیم ملی بعد از المپیک 2020 توکیو به اجرا دربیاید اما با تعویق المپیک برنامه ها تغییر کرد و در نهایت رئیس فدراسیون کشتی تصمیم گرفت در 16 ماه باقی مانده به المپیک این چرخه را اجرایی کند. اولین مخالفت برای اجرای تدوین چرخه انتخابی تیم ملی از سوی غلامرضا محمدی به صدا درآمد. مربی که در این سال ها کمتر مخالفت خود را نشان می داد و سعی می کرد با هر شرایطی سازگاری کند. برخلاف تصور همگان محمد بنا که سال هاست نشان داده با انتخابی مخالف است این بار اعتراضی نکرد؛ البته فدراسیون هم برای اینکه او را از دست ندهد ترجیح داد دل بنا را به دست بیاورد و عنوان شد که انتخابی شبیه کاری است که بنا سال ها در کشتی فرنگی انجام می داده است.

اما در کشتی آزاد شرایط خیلی متفاوت شده است؛ دبیر، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را تهدید به قطع همکاری نموده است و در نشست خبری خود به صراحت گفت که اگر او به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می کنیم. پس از صحبت های بنا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ترجیح داد سکوت کند و حتی تلفن های خود را هم جوابگو نیست! سکوت غلامرضا محمدی پس از تهدید به قطع همکاری جالب است؛ او سال هاست با تعامل و سازگاری در کشتی کار می نموده و بعضی این احتمال را می دهند که پرونده او در تیم ملی کشتی آزاد بسته شده است و دیر یا زود محمدی از راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد کنار می رود یا اینکه فعلا محمدی سکوت را ترجیح داده تا شرایط آرام گردد و بتواند همچنان در تیم ملی به عنوان سرمربی کار خود را ادامه دهد. به هر حال هنوز پس از گذشت چند روز التهابات تدوین چرخه انتخابی تیم ملی فروکش ننموده است و اگر محمدی سکوت خود را بشکند بدون شک موج جدیدی از حاشیه در ورزش اول کشور به راه می افتد. شاید حال و روز کشتی ایران این روزها شبیه آرامش قبل از طوفان است!

4057/

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 661

به "موج جدید حاشیه در ورزش اول کشور، آرامش قبل از طوفان با سکوت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج جدید حاشیه در ورزش اول کشور، آرامش قبل از طوفان با سکوت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید