ممنوعیت جابه جایی بیش از 3 سرنشین در تاکسی های خلخال

به گزارش هدا بلاگ، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال گفت: جابه جایی بیش از 3 سرنشین توسط رانندگان تاکسی های عمومی پلاک زرد این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ممنوعیت جابه جایی بیش از 3 سرنشین در تاکسی های خلخال

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایرنا، فرهاد خوگر، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال در استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: رانندگان تاکسی های عمومی پلاک زرد خلخال تنها مجاز به سوار و پیاده کردن یک نفر در جایگاه جلو و 2 سرنشین نیز در جایگاه عقب بوده و سوار کردن 3 سرنشین در جایگاه عقب خودرو ممنوع بوده و با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تصمیم به تصویب شورای شهر، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل همگانی با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا رسیده است.

خوگر گفت: با این کار هیچ تغییری در نرخ کرایه تاکسی ها اعمال نخواهد شد.

وی اضافه نمود: رانندگان تاکسی های درون شهری و حومه موظف هستند نسبت به استفاده دائم از ماسک و دستکش در زمان فعالیت و جابه جایی مسافر اقدام نمایند.

خوگر اعلام کرد: این سازمان برای حفظ سلامتی رانندگان تاکسی و سرنشینان به تهیه و تامین ماسک و مواد ضدعفونی نماینده و توزیع آن در چهار مرحله بین رانندگان تاکسی های عمومی خلخال اقدام نموده و دستکش رانندگان نیز بزودی توزیع خواهد شد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 369

به "ممنوعیت جابه جایی بیش از 3 سرنشین در تاکسی های خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت جابه جایی بیش از 3 سرنشین در تاکسی های خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید