مقاومت شجاعی در قبال اصرار زنوزی برای سرمربیگری دائم تراکتور

به گزارش هدا بلاگ، باشگاه تراکتور تبریز همچنان با هدایت مسعود شجاعی به کار خود ادامه می دهد و این بازیکن قرار است در دیدار با شهر خودرو هم هدایت تبریزی ها را بر عهده داشته باشد.

مقاومت شجاعی در قبال اصرار زنوزی برای سرمربیگری دائم تراکتور

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتور تبریز پس از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم، مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی موقت معرفی کرد تا زمان کافی برای انتخاب سرمربی جدید داشته باشد.

پس از این اتفاق مدیران باشگاه تراکتور مذاکرات مختلفی را با چند گزینه از جمله افشین قطبی و الکس نوری انجام دادند اما هیچ کدام از این مذاکرات به نتیجه نرسید و در نهایت مجبور شدند همچنان هدایت این تیم را به مسعود شجاعی بسپارند.

شجاعی که علاقه ای به سرمربیگری دائم در تراکتور ندارد، بارها این موضوع را به مدیران این باشگاه اعلام کرده اما فعلاً و با توجه به اینکه مدیران تراکتور گزینه جدی برای هدایت این تیم ندارند، مسئولیت فنی سرخپوشان تبریزی بر عهده کاپیتان سابق تیم ملی قرار گرفته است.

تراکتوری ها در آخرین اقدام خود محمود شجاعی برادر بزرگتر مسعود شجاعی را نیز به کادر فنی تراکتور اضافه کردند و طبق صحبت های اجرا شده فعلاً قرار است تا دیدار با شهر خودرو در هفته نهم لیگ برتر همچنان هدایت تیم فوتبال تراکتور بر عهده مسعود شجاعی باشد تا پس از این بازی مدیران این باشگاه بار دیگر در این باره تصمیم گیری کنند.

در همین زمینه شنیده می شود که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور علاقه فراوانی به ادامه سرمربیگری شجاعی در این تیم دارد و بارها در چند هفته گذشته با این بازیکن در این باره صحبت کرده است اما شجاعی فعلاً زیر بار سرمربیگری در تبریز نرفته و می خواهد به فوتبال خود ادامه دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2167

به "مقاومت شجاعی در قبال اصرار زنوزی برای سرمربیگری دائم تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت شجاعی در قبال اصرار زنوزی برای سرمربیگری دائم تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید