معمای جسد مردی در ساک بزرگ

به گزارش هدا بلاگ، جسد پیرمرد تنها در ساک بزرگ رها شده در اتاق اجاره ای اش کشف شد. هم اتاق متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

معمای جسد مردی در ساک بزرگ

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، ساعت 21 سه شنبه پنجمین روز اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری مولوی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد پیرمرد 65 ساله ای به طور مشکوک در خانه اش فوت کرده است.

تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در خانه قدیمی که بیش از 16 اتاق داشت، حاضر شدند.

آنها وقتی وارد اتاق پیرمرد شدند وسایل به هم ریخته بود، جسد داخل ساک بزرگی در انتهای اتاق قرار داشت، به نظر می رسید چهار روز از مرگ او گذشته و علت مرگ مشخص نبود.

ماموران از ساکنان خانه تحقیق کردند و پی بردند که یک هفته پیش پیرمرد همراه پسر جوانی آن اتاق را اجاره کردند.

چند شب پیش از اتاق پیرمرد صدای ناله شنیده بودند اما به تصور این که او بیمار است پیگیر ماجرا نشدند. دیگر او را ندیدند و بعد از چهار روز وقتی متوجه بوی نامطبوع شدند، وارد اتاق شده و با جسد او در یک ساک روبه رو شدند.

فرار هم اتاقی

مالک ساختمان هم در تحقیقات گفت: اتاق را یک هفته قبل به این پیرمرد اجاره دارم، نام و نشانی از خانواده اش ندارم. به خاطر این که پول زیادی برای هزینه زندگی اش نداشت با پسر جوانی هم اتاق شد و هر دو بخشی از وسایل خودشان را به این خانه آوردند. بعد از آن دیگر خبری از آنها نداشتم تا این که همسایه ها به من اطلاع دادند، پیرمرد فوت شده و جوانی هم که همخانه اش بوده، ناپدید شده است.

بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: قرار شد پزشکی قانونی علت مرگ پیرمرد را مشخص کند. علاوه بر آن جوانی که همخانه اش بود به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا با شناسایی وی راز مرگ مشکوک پیرمرد فاش شود. همچنین شناسایی خانواده پیرمرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2497

به "معمای جسد مردی در ساک بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای جسد مردی در ساک بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید