معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی شرکت نمی کند

به گزارش هدا بلاگ، عضو ناظر بر نشریات دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ریاست کمیته ناظر بر نشریات در دانشگاه ها به عهده معاونت فرهنگی است؛ درحالی که طاهری، معاون فرهنگی دانشگاه تنها در دو جلسه این کمیته حضور یافته است.

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی شرکت نمی کند

محمدجواد کیش بافان، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران اظهار کرد: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فردوسی در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی حضور نمی یابد و فقط در 2 جلسه، آن هم صرفا با هدف محکوم کردن 2 نشریه دانشجویی شرکت کرده است.

کیش بافان بیان نمود: معاون فرهنگی و دانشجویی به ما اعلام کرده است که اختیارات خود را در این کمیته به مدیریت فرهنگی دانشگاه واگذار کرده؛ در حالی که مدیریت فرهنگی، خود یکی دیگر از اعضای این کمیته است.

عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: براساس قانون، رئیس این کمیته معاون فرهنگی دانشگاه است و بنابراین انتظار می رود که از سوی وی به نشریات دانشجویی توجه بیشتری شود و در جلسات حضور داشته باشد.

کیش بافان این در توییتر خود نیز به این موضوع اشاره کرده است.

براساس دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی مصوب 27 شهریور 86، معاون فرهنگی دانشگاه به عنوان رئیس این کمیته تعیین شده است و در صورت نبودن سمت معاونت فرهنگی در دانشگاه، مدیر فرهنگی دانشگاه باید در این جلسات به عنوان رئیس شرکت کند. در دانشگاه فردوسی مدیر فرهنگی در حالی در این جلسات به عنوان رئیس کمیته ناظر بر نشریات حضور دارد که طاهری، سمت معاونت فرهنگی دانشگاه را به عهده دارد. طبق آئین نامه، مدیر فرهنگی صرفا دبیر شورای مرکزی ناظر است و متولی انجام امور اداری و اجرایی شورا است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2309

به "معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید