مایک پنس تحت عمل جراحی قلب نهاده شد

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان یک عمل جراحی، دستگاه ضربان ساز قلب دریافت کرد.

مایک پنس تحت عمل جراحی قلب نهاده شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، سخنگوی مایک پنس روز پنجشنبه گفت معاون رئیس جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه در جریان یک عمل جراحی عادی دستگاه ضربان ساز قلب دریافت نموده است و پیش بینی می گردد بهبود کامل حاصل کند. پنس 61 ساله پیشتر فاش نموده بود مشکل قلبی دارد.

دوین اومالی Devin O`Malley, سخنگوی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، در بیانیه ای گفت پنس در مرکز پزشکی اینووا فرفکس Inova Fairfax در ویرجینیا Virginia تحت عمل جراحی نهاده شد. پنس نیز در بیانیه ای از کادر پزشکی قدردانی کرد. این فرماندار سابق ایالت ایندیانا Indiana زمانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به عنوان معاون دونالد ترامپ نامزد شد، سوابق پزشکی خود را فاش کرد. اومالی اضافه کرد: این جراحی عادی موفقیت آمیز بود و پیش بینی می گردد وی (پنس) به طور کامل بهبود یابد و در روز های آینده فعالیت عادی خود را از سر بگیرد.

پزشکان بیمارستان اینوا یک دستگاه ضربان ساز قلب را در بدن مایک پنس قرار دادند که در دو هفته گذشته از اختلال ضربان قلب رنج می برد. دفتر مایک پنس گفت که حال او پس از کاشت این دستگاه رو به بهبودی است و در روز های آینده به طور کامل بهبود می یابد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2749

به "مایک پنس تحت عمل جراحی قلب نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایک پنس تحت عمل جراحی قلب نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید