فروش Detroit Become Human از مرز 6 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش هدا بلاگ، به تازگی استودیو کوانتیک دریم از جدیدترین آمار فروش آخرین ساخته خود یعنی بازی Detroit: Become Human پرده برداری نموده است که نسبت به آمار قبلی با افزایش قابل توجه و خوبی همراه بوده است.

فروش Detroit Become Human از مرز 6 میلیون نسخه عبور کرد

تقریبا یک سال پس از عرضه بازی Detroit: Become Human، این شرکت بیان نمود که این بازی توانسته به فروشی بالغ بر 3 میلیون نسخه دست پیدا کند. هرچند همین آمار هم در فاصله یک سال پس از عرضه برای بازی های این استودیو آمار خوبی به تعداد میرود اما آمار نو ثابت می نماید که پیروزیت بازی بیش از آن چیزی بوده است که حتی انتظار می رفت.

طبق آمار نو، اکنون که حدود 3 سال از عرضه این اثر سپری شده است، بازی Detroit: Become Human توانسته فروش خود را به بیش از 6 میلیون نسخه در سراسر دنیا برساند که آمار بسیار خوبی برای آن محسوب می گردد. این یعنی در این دو سال اخیر بازی حدود 3 میلیون نسخه دیگر فروش داشته است.

هر چند فروش به تفکیک روی پلتفرم های مختلف معین نیست اما وقتی که دو سال پیش آمار فروش 3 میلیون نسخه ای بازی اعلام شد، در آن موقع بازی هنوز برای کامپیوترهای شخصی منتشر نشده بود و تمامی فروش متعلق به کنسول پلی استیشن 4 بود. اما مدتی بعد بازی برای کامپیوترها هم منتشر شد. این یعنی فروش 3 میلیونی این دو سال اخیر با نسبتی نامعین روی هر دو پلتفرم اجرا شده است.

هر چند طبق استدلالی که انجام دادیم، معین است که فروش روی پلی استیشن 4 بیشتر بوده اما بدیهی است که عرضه بازی برای کامپیوترهای شخصی در رشد فروش Detroit: Become Human در این 2 سال اخیر نقش تأثیرگذاری داشته است.

این بازی در مقایسه با دیگر بازی های استودیو کوانتیک دریم فروش بهتری را تجربه نموده است. البته، آمار نوی از فروش دیگر آثار این استودیو اعلام نشده است ولی اگر بخواهیم آخرین آمار اعلام شده برای هر کدام از بازی ها را در نظر بگیریم، باید بگوییم که بازی Heavy Rain پس از 8 سال عرضه اش در سال 2018 پیروز شده بود روی کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 حدود 5.3 میلیون نسخه فروش کند. از آن طرف، Beyond: Two Souls که در سال 2013 منتشر شد، توانسته بود تا سال 2018 فروشی بالغ بر 2.8 میلیون نسخه را تجربه کند.

قطعا تا به اکنون فروش این دو بازی هم بیشتر شده است اما بعید است که مقدار فروش آن ها به Detroit: Become Human رسیده باشد. حتی اگر بخواهیم از نظر بازه عرضه در نظر بگیریم، نوترین ساخته آن ها در زمان کوتاه تری به این فروش بالا دست پیدا نموده است.

بازی Detroit: Become Human ابتدا در ماه مه سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد اما بیش از یک سال بعد در دسامبر 2019 این بازی روی اپیک گیمز استور هم عرضه شد و در خاتمه در ژوئن 2020 بازی بالاخره برای استیم منتشر شد.

منبع: Gematsu

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3119

به "فروش Detroit Become Human از مرز 6 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Detroit Become Human از مرز 6 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید