فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در آستانه یک رکورد ماندگار در فوتبال

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فینال سی و سومین دوره مسابقات جام حذفی کشور از ساعت 18:15 روز پنجشنبه 13 شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود و در پایان این دیدار مشخص می شود استقلال برای هشتمین بار قهرمان این مسابقات می شود یا تراکتور برای دومین بار.

فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در آستانه یک رکورد ماندگار در فوتبال

دو تیم در حالی در این دوره از مسابقات به دیدار خاتمهی رسیده اند که وجه اشتراک هایی روی نیمکت دارند. سرخابی های تهران و تبریز فصل را با مربیان نامدار خارجی آغاز کردند و در ادامه راه هدایت تیم شان را به مربیان جوان داخلی سپردند.

سرخ پوشان تبریز در این فصل با مصطفی دنیزلی و آبی های تهران با آندره استراماچونی وارد مسابقات شدند که در ادامه راه ساکت الهامی و فرهاد مجیدی جای این دو مربی اسم و رسم دار خارجی را دریافتد.

مجیدی و الهامی در حالی به فینال جام حذفی رسیدند که در لیگ هم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند و در نهایت هم با قرار دریافت در رده های دوم و چهارم به کار خود خاتمه دادند.

مجیدی و الهامی پیش از این هر دو در استقلال و تراکتور به عنوان سرمربی موقت کار کردند و بعد از آن برای نخستین بار سرمربیگری را تجربه کردند و در اولین تجربه طولانی مدت خود تیم شان را به فینال جام حذفی رسانده اند.

هر کدام از دو تیم استقلال و تراکتور به قهرمانی جام حذفی برسند، مربی آن تیم توانسته در اولین سال مربیگری اش یک مقام قهرمانی به دست آورد که این اتفاق خوبی برای آنهاست.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1458

به "فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در آستانه یک رکورد ماندگار در فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در آستانه یک رکورد ماندگار در فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید