عادل فردوسی پور: با هیچ رسانه آنور آبی صحبت نخواهم کرد

به گزارش هدا بلاگ، عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود و گزارشگر محبوب کشورمان طی گفت وگوی کوتاهی که درحاشیه تمرین تیم رسانه ورزش صورت گرفت، گفت: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همواره لطف داشتند و با وجود مسائل و محدودیت های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند سپاسگزارم.

عادل فردوسی پور: با هیچ رسانه آنور آبی صحبت نخواهم کرد

او در مورد نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال گفت: همانطور که می دانید، AFC یک نهاد بین المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می نمایند و سال جاری هم برای بازی فینال به دعوت AFC در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف AFC برای گزارش همین بازی دعوت شدم.

او در پاسخ به بعضی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش تر هم به اشکال مختلف دیگر انجام شده، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از AFC و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آنور آبی مذاکره ننموده و نمی کنم.

فردوسی پور در ادامه گفت: همواره افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار نموده و تنها از سر علاقه به حرفه ام و برای مردم کشورم گزارش نموده ام. گذر زمان علت این فضاسازی های هدفمند را روشن خواهد نمود.

لازم به ذکر است این ملاقات که روز شنبه به وسیله اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

منبع: خبرورزشی

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2186

به "عادل فردوسی پور: با هیچ رسانه آنور آبی صحبت نخواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل فردوسی پور: با هیچ رسانه آنور آبی صحبت نخواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید