شهرستان های زرد رنگ کرونایی آذربایجان غربی افزایش یافت

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: 570 پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با 2 هزار و 416 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی 832 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

شهرستان های زرد رنگ کرونایی آذربایجان غربی افزایش یافت

علی مصطفوی هجدهم بهمن ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: 570 پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با 2 هزار و 416 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی 832 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در مناسبت های هفته دولت و دهه فجر از سال 92 تا 99 در مجموع 5 هزار و 527 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 14 هزار و 141 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با هشدار نسبت به رعایت هر چه بیشتر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تا هفته گذشته 12 و 5 شهرستان استان آذربایجان غربی به ترتیب در شرایط آبی و زرد قرار داشتند که متأسفانه از امروز تعداد شهرستان های آبی 8 مورد و شهرستان های زرد 9 مورد گزارش شده است.

وی شرح داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته گذشته 5 درصد کاهش یافته است و همین موضوع نشان از عادی انگاری این ویروس توسط مردم دارد که لازم است برای جلوگیری از شروع موج چهارم بیماری بیش ازپیش به موارد بهداشتی و رعایت مسائل مربوط به آن پایبند باشیم.

مصطفوی با اشاره به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400، گفت: مسئولان مربوطه تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیداها در انتخابات به کار گیرند. کشور از تنوع سلایق و گروه های مختلف شکل گرفته و افراد توانمند باید وارد صحنه بشوند.

وی پرهیز از هر گونه توهین به قومیت ها و قومی کردن انتخابات پیش رو را لازمه پیشرفت و توسعه استان و منطقه دانست و اضافه کرد: مطبوعات و رسانه های گروهی وظیفه ثقیلی در این میان بر عهده دارند تا به درستی به عموم آگاهی دهند.

معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت پاسخگویی به خبرنگاران تاکید کرد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2400

به "شهرستان های زرد رنگ کرونایی آذربایجان غربی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان های زرد رنگ کرونایی آذربایجان غربی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید