دستگیری مرد هزار چهره در کرمانشاه

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری جاعلی حرفه ای در کرمانشاه با عناوین اتهامی متعدد اطلاع داد.

دستگیری مرد هزار چهره در کرمانشاه

شهرام کرمی با بیان اینکه این فرد در هفته های گذشته به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد، اظهار کرد: جعل اسکناس های رایج خارجی و مهر بانک های دولتی و خصوصی و دستگاه های مختلف اجرایی از جمله اقدامات مجرمانه اجرا شده توسط این متهم است.

وی توضیح داد: همچنین متهم با توجه به تسلطی که به دو زبان خارجی داشت، اقدام به جعل مهر چند سفارتخانه خارجی از جمله سفارتخانه فرانسه نموده و از این راه کلاهبرداری می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه متذکر شد: این شخص که دوره خلبانی و یک ترم پزشکی را در کشور اکراین گذارنده، در چند استان کشور با اسامی همچون سامان و عبداله و عناوینی مانند دکتر و خلبان از مردم کلاهبرداری می نموده و شکایتی نیز در این رابطه از این متهم ثبت شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دادسرا، مدعی العموم کرمانشاه اضافه نمود: در زمان دستگیری این شخص دو قبضه کلت کمری به همراه تعدادی مهمات از وی کشف و ضبط شد.

وی یادآورشد: پرونده این متهم در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درحال رسیدگی است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 476

به "دستگیری مرد هزار چهره در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مرد هزار چهره در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید