خبرنگاران نیروهای ائتلاف سعودی تصویربردار شبکه المسیره را به شهادت رساندند

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - شبکه المسیره یمن از به شهادت رسیدن تصویربردار این شبکه در جریان انجام وظیفه در جبهه جنگ توسط نیروهای متجاوز ائتلاف خودخوانده به این کشور به رهبری عربستان اطلاع داد.

خبرنگاران نیروهای ائتلاف سعودی تصویربردار شبکه المسیره را به شهادت رساندند

شبکه المسیره یمن روز دوشنبه گزارش داد که عبدالله عسکر تصویربردار این شبکه در حین انجام وظیفه جهادی خود برای به تصویر کشیدن صحنه های جنگ یمن و کوشش برای استقلال این کشور توسط نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان به شهادت رسید.

این شبکه اضافه نمود: عسکر پس از گذشت عمری از زندگی سراسر جهادی خود و مشارکت در جبهه های مختلف جنگ، همدوش با سایر جهادگران در حال تهیه مستندی از جنایت تجاوزگران بویژه در استان الجوف یمن بود که به شهادت رسید.

شبکه المسیره افزود: ما وظیفه خود می دانیم در کنار مردان خدا در جبهه ها و در کنار مردم خود جنایات متجاوزان را افشا کنیم و برای انجام این رسالت هزینه های آن که از جان گذشتگی است را پرداخت می کنیم.

14 اردیبهشت سال جاری جنبش انصارالله یمن به نقل از اتحادیه روزنامه نگاران این کشور گفت که طی پنج سال گذشته بیش از 290 نفر از خبرنگاران و گروه رسانه جنگی در درگیری های یمن کشته شده اند.

عربستان از حدود شش سال پیش جنگ گسترده ای را با همراهی بعضی کشورهای منطقه علیه یمن با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری فراری یمن شروع نموده و به صورت مستمر هر روز مناطق مختلف این کشور را با استفاده از سلاح های دریافتی از کشورهای غربی بمباران می نماید.

تعداد کشته های رسانه ملی وابسته به دولت نجات ملی یمن در صنعاء نیز 45 نفر و تعداد زخمی های آن بیش از 25 نفر بوده است.

اتحادیه روزنامه نگاران یمن همچنین گفت که ائتلاف سعودی در شش سال گذشته 23 مرکز رسانه ای را تخریب نموده و در 30 نوبت ایستگاه های پخش و ارسال برنامه های خبری را هدف قرار داده است.

همچنین شش مورد جعل شبکه ها و کانال های الکترونیکی، هشت مورد توقف پخش کانال های ماهواره ای و 143 مورد ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به یمن به ثبت رسیده است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 776

به "خبرنگاران نیروهای ائتلاف سعودی تصویربردار شبکه المسیره را به شهادت رساندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیروهای ائتلاف سعودی تصویربردار شبکه المسیره را به شهادت رساندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید