خبرنگاران مطالبات زنان ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می شود

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری دائمی مطالبات زنان ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

خبرنگاران مطالبات زنان ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگاران از ایثار، فریده اولاد قباد با اشاره به وجود حدود 230 هزار پرونده شهید مطرح نمود: این پرونده ها به ما هشدار می دهد که چه تعداد بالایی از شهدای ما زمانی خانواده خود را گذاشتند و به نیت جهاد پای در میدان نهادند لذا ما هم باید نیت، فکر و عمل جهادی را در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیش بگیریم.

اولادقباد ضمن اشاره به شرح وظایف 22 بندی ابلاغ شده به بخش امور زنان و خانواده، گفت: بلافاصله بعد از اینکه مسئولیت مشاور زنان و خانواده را در بنیاد پذیرفتم، کمیته تخصصی حقوقی را تشکیل دادیم و نظارت بر حسن اجرای قوانین را جزو محورهای اصلی این کمیته در دستور کار قرار دادیم.

مشاور امور زنان و خانواده بنیاد با اشاره به همکاری خوب معاونین بنیاد با بخش زنان و خانواده، اظهار کرد: ما در حوزه زنان و خانواده و در سایر مسائلی که نیازمند به همراهی و همکاری معاونت های بنیاد است، برای تحقق مطالبات به حق جامعه ایثارگری ورود پیدا کردیم و با همکاری خوب این همکاران نتایج خوبی هم حاصل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مکاتبه ای که با مشاورین امور بانوان داشتیم، سعی کردیم مطالبات به حق جامعه ایثارگری و موانع و مسائل فراگیر زنان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عنوان دو محور اصلی در حوزه زنان و خانواده، در جلسات مختلف حضوری و غیرحضوری پیگیری کنیم.

اولاد قباد با تکیه بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که زنان باید در مقدرات اساسی کشور شرکت کنند مطرح نمود: در بسیاری از استان ها به درستی از ظرفیت زنان استفاده شده است و باتوجه به اینکه نیمی از جامعه هدف ما را بانوان تشکیل می دهند باید از زنان توانمند، شایسته و باتجربه در پست های مدیریتی استفاده شود.

مشاور امور زنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از این با اشاره به این که در آستانه برپایی کنگره لشکر فرشتگار تاریخ ساز بزرگداشت 17 هزار زن شهید هستیم، گفته بود: علاقه مندان تا 7 بهمن ماه فرصت دارند چکیده مقالات و تا 7 اسفندماه 1399 اصل مقالات را به دبیرخانه ارسال کنند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2323

به "خبرنگاران مطالبات زنان ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطالبات زنان ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید