خبرنگاران رفع تصرف اراضی ملی و تخریب واحدهای غیرمجاز در آستارا

به گزارش هدا بلاگ، آستارا - خبرنگاران - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: 6 هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان آزاد و یک خانه مسکونی و یک انبار دامداری غیرمجاز در عرصه های طبیعی، با حکم قضایی تخریب شد.

خبرنگاران رفع تصرف اراضی ملی و تخریب واحدهای غیرمجاز در آستارا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران محمد جعفر گل محمدی روز پنجشنبه در اداره منابع طبیعی آستارا اظهار کرد: اراضی ملی روز گذشته در روستاهای هودول، کانرود و کوته کومه از دست متصرفان آزاد شد و سه متهم به دادگاه معرفی شدند.

وی ادامه داد: ماموران منابع طبیعی آستارا روز گذشته یک انبار دامداری به مساحت هزار متر مربع و یک واحد مسکونی به مساحت 25 متر مربع را که بصورت غیرمجاز در اراضی ملی روستای کانرود ساخته شده بود، تخریب کردند.

وی گفت: رفع تصرف اراضی و تخریب واحدهای غیرمجاز با تلاش 18 نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی آستارا صورت گرفت و طبق قانون با متصرفان و متعرضان به منابع ملی برخورد می کنیم.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا همکاری مردم در حفاظت منابع ملی را خوب ارزیابی کرد و از شهروندان خواست، تصرفات اراضی ملی و تخریب جنگل را با شماره تلفن 1504 اطلاع دهند.

وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و جنگل های آن را گونه های جنگلی بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون در بر گرفته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2219

به "خبرنگاران رفع تصرف اراضی ملی و تخریب واحدهای غیرمجاز در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رفع تصرف اراضی ملی و تخریب واحدهای غیرمجاز در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید