جبران خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل نیازمند مساعدت بانک هاست

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر گردشگری بر توسعه استان اردبیل را نمایان کرد، گفت: جبران خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل نیازمند مساعدت بانک هاست

جبران خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل نیازمند مساعدت بانک هاست

به گزارش خبرنگاران به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز، 12 تیرماه در نشست با مدیر شعب بانک تجارت اردبیل اظهار کرد: از مهم ترین محورهای توسعه استان اردبیل بخش گردشگری مشخص شده است، چرا که استان اردبیل در این بخش ظرفیت های بسیار بالا و منحصر به فردی دارد که می تواند زمینه برای توسعه استان را با ارزش اضافه کرده و اشتغال بالا فراهم آورد.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر گردشگری در توسعه استان را نمایان تر کرد، گفت: کرونا تمامی بخش های مالی به ویژه گردشگری در کشور و استان را متضرر کرد و برای جبران خسارات در این حوزه احتیاجمند مساعدت و همکاری بانک ها با اعطای تسهیلات به بخش گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه احیای گردشگری استان در دوران پساکرونا احتیاج به این تسهیلات را دوچندان می نماید، مطرح کرد: اعطای تسهیلات به شکل صددرصدی از صندوق توسعه ملی خواهد بود و از منابع بانکی استفاده نخواهد شد.

فلاحی اضافه کرد: پرسود و توجیهی بودن طرح های گردشگری نشان از این دارد که هرگونه حمایت تسهیلاتی از تاسیسات گردشگری قابل اعتماد است و می تواند زمینه ساز ایجاد و توسعه درآمد و اشتغال گردد.

ارائه تسهیلات به مجموعه های گردشگری استان اردبیل

رضا اسکندری مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه کمترین واحدهای راکد استان در بخش گردشگری است، اظهار کرد: این امر بیانگر توجیهی بودن سرمایه گذاری و سودآور بودن این صنعت در استان است و حمایت های لازم را از این حوزه خواهیم داشت.

او با تاکید بر افزایش تعامل و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: تعامل دوطرفه بین بانک تجارت و اداره کل میراث فرهنگی می تواند در توسعه خدمات هر دو طرف مفید باشد.

مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل از ارائه تسهیلات به مجموعه های گردشگری استان اردبیل اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به متضرر شدن فعالان حوزه گردشگری بر اثر شیوع کرونا، کوشش می کنیم تا برای جبران این خسارات در کنار فعالان گردشگری باشیم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1044

به "جبران خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل نیازمند مساعدت بانک هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل نیازمند مساعدت بانک هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید