ثبت نام 9000 نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تا به امروز 9 هزار نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که 5 هزار و 800 نفر مشمول پرداخت بیمه بیکاری می شوند.

ثبت نام 9000 نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری

مهرداد جهاندیده افزود: بیمه بیکاری متعلق به کسانی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را به صورت موقت از دست داده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: از این تعداد و پس از بررسی های اجرا شده، اولین گروه از مشمولین دریافت مقرری بیمه بیکاری به استعداد هزار و 942 نفر برای تکمیل فرایندانجام کار و پرداخت به سازمان تامین اجتماعی ارسال شد.

جهاندیده اظهارداشت: ده رسته از فعالیت ها در بخش های اقتصادی، صنوف تولیدی و خدماتی که بیشترین آسیب را در بحث شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند مشمول بیمه بیکاری هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: لیست اسامی بقیه مشمولین هم پس از بررسی های لازم به سازمان تامین اجتماعی ارسال خواهد شد.

جهاندیده همچنین تاکید کرد: با توجه به فرایند پیش بینی شده برای ثبت نام و اطلاع رسانی از طریق سامانه بیمه بیکاری و پیامک، متقاضیان از مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خودداری کنند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 501

به "ثبت نام 9000 نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 9000 نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید