تکرار تساوی در نیمه نهایی با انگلیس و دانمارک

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس و دانمارک از ساعت 23:30 چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 برگزار گشت که با تساوی یک - یک در انتها وقت قانونی بازی همراه بود.

تکرار تساوی در نیمه نهایی با انگلیس و دانمارک

دامسگارد (30) برای دانمارک و سیمون کیائر (39 - گل به خودی) برای انگلیس گلزنی کردند.

بازی با کنترل توپ سه شیرهای انگلیس شروع شد اما هرچه از زمان بازی گذشت دانمارکی ها جرأت حمله پیدا کردند تا بالاخره در دقیقه 30 توانستند روی دروازه انگلیس ایجاد خطر کنند.

خطای انگلیسی ها پشت محوطه جریمه باعث شد تا دامسگارد یکی از زیباترین گل های جام را در نیمه نهایی برای دانمارک به ثمر برساند.

پس از این گل شاگردان گرت ساوت گیت حملات پر دامنه ای را انجام دادند که با عملکرد دیدنی کسپر اشمایکل دروازه بان دانمارک در دقیقه 36 روی تک به تک با رحیم استرلینگ روبرو شدند تا نتوانند از طریق او به گل برسند اما فشار سفیدپوشان انگلیس ادامه داشت تا در دقیقه 39 کاپیتان دانمارک که چاره ای جز ضربه زدن به توپ ارسالی انگلیسی ها در عرض زمین نداشت باعث بازشدن دروازه تیمش شود و کار به تساوی بکشد.

نیمه دوم هم با فوتبال مالکانه انگلیس همراه بود تا این تیم با نفوذهای کانه و استرلینگ از کناره ها بارها روی دروازه اشمایکل ایجاد خطر کنند.

دفاع چند لایه و پرتعداد دانمارک که هنگام از فاز دفاعی به حمله به خوبی در زمین پخش می شد اجاره نداد هری کین کاپیتان سه شیرها به همراه لوک شاو و استرلینگ پیروز به گلزنی در 45 دقیقه دوم شوند تا دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دهند.

بنابر این دومین بازی نیمه نهایی یورو 2020 هم همچون جدال ایتالیا و اسپانیا به وقت های اضافی کشیده شد.

برنده جدال انگلیس و دانمارک در فینال این رقابت ها با ایتالیایی بازی خواهد کرد که بامداد امروز توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دهد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3028

به "تکرار تساوی در نیمه نهایی با انگلیس و دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار تساوی در نیمه نهایی با انگلیس و دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید