تولید کوچک ترین حافظه بی سیم دنیا

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این حافظه ابعادی به اندازه یک کارت اعتباری بانکی دارد و می توان از آن برای ذخیره سازی عکس، ویدئو، فایل های موسیقی و غیره استفاده کرد. انتقال اطلاعات بین این حافظه و نیز انواع رایانه ها، دوربین ها و پهپادها به سادگی ممکن است.

تولید کوچک ترین حافظه بی سیم دنیا

ابعاد کوچک این حافظه اس اس دی نقل و انتقال آن را تسهیل می کند. این حافظه که توسط شرکت اسکای باکس تولید شده با استاندارد بی سیم وای فای 6 سازگاری دارد و بزرگترین مدل آن تا 4 ترابایت گنجایش ذخیره سازی اطلاعات دارد. مدل های متنوع این حافظه بی سیم اس اس دی 512 گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات دارند.

حافظه های یادشده را می توان به سرورهای کلود تبدیل کرد تا بتوان از منزل یا محل کار به داده های ذخیره شده بر روی آن دسترسی پیدا کرد. سرعت نقل و انتقال داده از طریق این حافظه به 900 مگابایت در ثانیه می رسد. این حافظه چهار برابر سریع تر از حافظه های اس اس دی ساتا و 20 برابر سریع تر از حافظه های اچ دی دی است.

اتصال بی سیم این حافظه به چند وسیله به طور همزمان و مشاهده محتوای ذخیره شده بر روی آن نیز ممکن است. اپلیکیشن اسکای باکس نیز مدیریت محتوای ذخیره شده بر روی حافظه مذکور را تسهیل می کند. قیمت مدل 512 گیگابایتی این حافظه 99 دلار و قیمت مدل 4 ترابایتی آن با لوازم جانبی 895 دلار است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1393

به "تولید کوچک ترین حافظه بی سیم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید کوچک ترین حافظه بی سیم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید