تصویب کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن در جلسه این کمیسیون اطلاع داد.

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع

حجت الله فیروزی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع، گفت: آنالیز طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور در دستورکار جلسه امروز این کمیسیون بود که توسط کمیته معادن کمیسیون به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت های بخش معدن، معین تکلیف معادن ثبت شده و دارای پروانه اما غیر فعال و موارد دیگر طراحی و ارائه شده است.

وی اضافه نمود: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور پس از آنالیز و شنیدن صحبت های موافقان و مخالفان به رای گذاشته شد و در نهایت به تصویب رسید. پس از ورود به جزئیات طرح مذکور و بحث و آنالیز موادی از آن نیز به تصویب رسید.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: دستور کار دیگر کمیسیون صنایع استماع گزارش مدیر عامل مخابرات ایران در مورد عملکرد و برنامه های آن بود؛ وی در این گزارش به مسائل و چالش های مجموعه تحت مدیریت خود نظیر فرسودگی تجهیزات، عدم تکافوی درآمدها به نسبت هزینه ها و بر لزوم اصلاح بخشی از مقررات مربوطه به مخابرات تاکید نمود و راه نجات این شرکت را در اصلاح بخشی از قوانین می دانست و معتقد بود در صورت عدم اصلاح قوانین مربوطه شرکت زیان ده خواهد بود.

فیروزی یادآور شد: نمایندگان پس از استماع گزارش مدیر عامل مخابرات ایران موضوعات مختلفی را نیز در مورد مسائل خطوط تلفن ثابت و همراه، عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت در بعضی از مناطق کشور به ویژه در روستاها و همچنین ضرورت معین تکلیف نیروهای شرکتی و کارگزاران روستایی مطرح کردند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2199

به "تصویب کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید