بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط شجاع خلیل زاده

به گزارش هدا بلاگ، باشگاه پرسپولیس در رابطه با درخواست شجاع خلیل زاده، مدافع سرخ پوشان بیانیه ای صادر نموده است.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط شجاع خلیل زاده

باشگاه پرسپولیس در این رابطه نوشت: به اطلاع طرفداران عزیز می رساند در روزهای اخیر صحبت هایی در مورد ادامه همکاری آقای خلیل زاده و پرسپولیس مطرح شده که لازم می دانیم موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی بیان کنیم:

1. آقای خلیل زاده پیش از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بارها حضوری و تلفنی عشق و علاقه اثبات شده خود را بیان نمود تا بتواند سال های بیشتری در باشگاه، افتخار آفرین باشد.

2. مشغله های مربوط به جذب بازیکنان و فراهم کردن مقدمات سفر به قطر به قدری سنگین بود که رسیدگی به شرایط ایشان و سایر بازیکنان تیم به بعد از مسابقات موکول شد زیرا تا آغاز فصل جدید لیگ بازه زمانی مورد احتیاج وجود داشت.

3. متاسفانه در این مدت سوء تفاهماتی پیش آمد که برخلاف واقعیت موجود تصویر غیر واقعی از رابطه آقای خلیل زاده و باشگاه به نمایش گذاشت که به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد.

4. به صراحت اعلام می دارد آقای شجاع خلیل زاده همیشه علاقه و وفاداری خود را به باشگاه ثابت کرده و همیشه در خدمت پرسپولیس بوده و در ادامه نیز همراه تیم خواهد ماند.

5. باشگاه پرسپولیس تاکید می کند آقای شجاع خلیل زاده توقع غیرمنطقی از باشگاه نداشته و ایشان و سایر بازیکنان تیم مورد توجه و حمایت بوده و هستند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1739

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط شجاع خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط شجاع خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید