برگزاری خانگی مراسمات و افزایش آمار کرونا در خوزستان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارها، متاسفانه برخی از مردم به برگزاری مراسمات خود در خانه ها روی آورده اند و این مساله باعث بالا رفتن آمار شیوع کرونا در استان شده است که باید برای آن از سوی مسئولان فکری شود.

برگزاری خانگی مراسمات و افزایش آمار کرونا در خوزستان

بهرام جباری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری در تالارهای پذیرایی در شرایط کرونایی اظهار کرد: از زمانی که دستورالعمل ممنوعیت برگزاری مراسمات در تالارهای پذیرایی صادر شده است، این صنف همکاری خوبی داشته اند و مراسمی در این مدت زمان برگزار نکرده اند.

وی اضافه نمود: براساس بازرسی هایی که از زمان شیوع کرونا در سطح استان از تالارهای پذیرایی اجرا شده، هیچ تالاری مراسم برگزار نکرده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان شرح داد: تالارهای پذیرایی ضمن همکاری که در برگزار نکردن مراسمات داشته اند، وجه دریافت شده را نیز به افرادی که از پیش بیعانه داده بودند، بازگشت داده اند و یا در خصوص تاریخ دیگری پس از کرونا توافق کرده اند.

جباری گفت: اگر افرادی در این زمینه مشکل دارند و وجه بیعانه خود را از تالارهای پذیرایی دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به اداره رسیدگی به شکایت سازمان صمت استان خوزستان مساله خود را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی همچنان مجاز به فعالیت نیستند و اگر تالاری نسبت به برگزاری مراسم اقدام کند با آن به صورت جدی برخورد می شود، اضافه نمود: تالارهای پذیرایی پیگیر هستند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند مراسمات را برگزار کنند زیرا برخی از مردم در این روزها با رعایت نکردن موارد بهداشتی جشن ها و یا مراسم های خود را در مکان های خانگی برگزار می کنند و این مساله بیشتر مشکل ساز شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارها، متاسفانه برخی از مردم به برگزاری مراسمات خود در خانه ها روی آورده اند و این مساله باعث بالا رفتن آمار شیوع کرونا در استان شده است که باید برای آن از سوی مسئولان فکری شود.

جباری بیان نمود: در برخی از شهرهای استان خوزستان، مواردی از برگزاری مراسمات خانگی مشاهده شده است اما سازمان صمت نمی تواند به این موضوع ورود کند. امیدواریم با پیگیری هایی که از سوی فرمانداران و دیگر مسئولان انجام می شود دیگر شاهد برگزاری مراسم ها در مکان های خانگی نباشیم.

وی اضافه نمود: با توجه به پیگیری های اجرا شده از سوی اتحادیه تالارهای پذیرایی برای برگزاری مراسمات بر اساس پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی، ممکن است در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن ها و یا دیگر مراسم در تالارهای پذیرایی با رعایت موارد بهداشتی باشیم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 827

به "برگزاری خانگی مراسمات و افزایش آمار کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری خانگی مراسمات و افزایش آمار کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید