برقراری پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا

به گزارش هدا بلاگ، پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا برقرار شد. مسافران شیرازی که قصد سفر به دبی، ابوظبی یا شارجه را دارند می توانند پس از ماه ها تعلیق پروازها، جهت رزرو و خرید بلیط ایرعربیا اقدام نمایند. در ادامه شرایط جدید خرید بلیط ایرعربیا در راستا شیراز - شارجه - شیراز را آنالیز می کنیم.

برقراری پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا

پرواز شیراز شارجه با هواپیمایی عربیا یکی از پررفت وآمدترین پروازهای فرودگاه بین المللی شیراز است که چندین ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود. اما اکنون این پرواز مجدد راه اندازی شده و به لیست پروازهای فرودگاه اضافه شده است. البته در حال حاضر شرایط خرید بلیط ایرعربیا کمی تغییر نموده که در این مطلب آن ها را مرور خواهیم کرد. (خرید بلیط شارجه)

شرایط پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا

پیش از شیوع ویروس کرونا تمامی دارندگان ویزای امارات می توانستند بلیط ایرعربیا را از مقصد شیراز به شهر شارجه خریداری نمایند. اما ویروس کرونا پرواز شیراز شارجه را برای چندین ماه متوقف کرد. در حال حال و با برداشته شدن نسبی محدویت ها، هواپیمایی ایرعربیا پروازهای خود را با اعلام شرایط جدید از سرگرفته است. بر طبق این شرایط:

  • در حال حاضر خرید بلیط ایرعربیا تنها برای دارندگان اقامت دبی امکان پذیر است.
  • تمامی مسافران بایستی 96 ساعت قبل از پرواز تست PCR را انجام داده باشند و تنها در صورت منفی بودن جواب، مجاز به پرواز هستند.

متاسفانه با وجود برقراری پروازها، شرایط دریافت ویزای دبی برای ایرانیان به طور کامل معین نشده. از این رو تا اطلاع ثانوی خرید بلیط هواپیما تنها برای دارندگان اقامت دبی امکان پذیر می باشد. به محض مساعد شدن شرایط ، به وسیله همین سایت اطلاع رسانی شده و خرید بلیط از مبدا شیراز به مقصد شارجه یا دبی برای تمامی مسافران امکان پذیر خواهد شد.

شهر شارجه کجاست؟

شهر شارجه سومین شهر عظیم کشور امارت است که در 15 کیلومتری دبی واقع شده است. معتبرترین دانشگاه ها و مهمترین مراکز آموزشی، فرهنگی امارات در این شهر فعالیت می نمایند. علاوه بر این وجود هتل های لوکس، مراکز خرید عظیم، ساحلی زیبا و آرامش باعث شده تا بسیاری از گردشگران علاوه بر دبی چند روزی را هم در شارجه سپری نمایند.

شهر شارجه یکی از عظیمترین فرودگاه های امارات را در خود دارد. این فرودگاه میزبان پروازهای داخلی و بین المللی بسیاری از جمله پرواز شیراز شارجه است و نزدیکی آن به دبی از دیگر مزیت هایی ست که فرودگاه شارجه را در بین مسافران امارات محبوب نموده است. در ادامه با امکانات این فرودگاه آشنا می شویم.

فرودگاه شهر شارجه

شارجه فرودگاهی بین المللی در شهری به همین نام است که به عنوان یکی از عظیمترین فرودگاه های خاورمیانه شناخته می گردد. این فرودگاه با 15,200,000 متر مربع وسعت فعالیت خود را از سال 1977 شروع کرد.

4 هتل بسیار مجهز، رستوران های لوکس، بانک و صرافی، مرکز مخصوص بازی بچه ها، مراکز خرید، گیت های الکترونیکی ترمینالی 125 هزار هکتاری از امکانات فرودگاه بین المللی شارجه هستند.

سالانه بیش از 8 میلیون مسافر در فرودگاه شارجه جابجا می شوند. سرعت، هماهنگی و امکانات فرودگاه به قدری پیشرفته است که تنها در مدت زمان 20 دقیقه تمام کارهای چک این و چک اوت مسافران بدون هیچ معطلی انجام می گردد. خلوت بودن فرودگاه و نزدیکی آن به دبی باعث شده تا بیشتر مسافران این فرودگاه را برای سفر به دبی انتخاب نمایند.

ایرلاین های بسیاری از جمله قطری، فلای ناس و ایجپت ایر اکسپرس پروازهای خود را به وسیله فرودگاه شارجه انجام می دهند. اما این فرودگاه قطب اصلی هواپیمایی ایرعربیا می باشد وروزانه پروازهای بسیاری به وسیله این هواپیمایی در فرودگاه شارجه به اقصی نقاط دنیا انجام می گردد.

پرواز شیراز شارجه شیراز یکی از پروازهای صورت گرفته در فرودگاه شارجه است. این پرواز مسافران ایرانی را از فرودگاه بین المللی شیراز و به طور مستقیم به شارجه می رساند.

چگونه از فرودگاه شارجه به دبی برویم؟

مسافران فرودگاه شارجه می توانند در مدت 20 دقیقه خود را به دبی برسانند. برای این کار وسایل نقلیه مختلفی در نظر گرفته شده است. اتوبوس، شاتل و تاکسی از وسایل حمل و نقل عمومی فرودگاه هستند که به طور مرتب سرویس دهی می نمایند. اتوبوس و شاتل ارزان ترین و تاکسی نیز طبیعتا گرانترین کرایه را از فرودگاه ته شهر دبی دارند.

قیمت بلیط شاتل و اتوبوس معین و معین شده است. اما اگر می خواهید از تاکسی بهره ببرید، حتما وسیله ای را انتخاب کنید که تاکسی داشته و یا قبل از سوار شدن با راننده بر سر مبلغی معین به توافق برسید.

مسافران فرودگاه شارجه علاوه بر دبی می توانند به سایر شهرهای امارات مانند راس الخیمه، عجمان، ام القوین، فجیره و ابوظبی هم به راحتی دسترسی داشته باشند.

هواپیمایی ایرعربیا در شیراز

هواپیمایی ایرعربیا از ارزان ترین ایرلاین های امارات است که فعالیت خود را در سال 2003 بر پایه پروازهای بیشتر، سود کمتر شروع کرد. قطب اصلی این هواپیمایی فرودگاه بین المللی شارجه می باشد. هواپیمایی ایرعربیا در حال حاضر پروازهای خود را به 101 نقظه از دنیا انجام می دهد و ایران یکی از مقاصد اصلی این ایرلاین می باشد.

فرودگاه تهران در جهت پرواز تهران شارجه تهران، فرودگاه مشهد در جهت پرواز مشهد شارجه مشهد، فرودگاه لار در جهت پرواز لار شارجه لار و فرودگاه شیراز در جهت پرواز شیراز شارجه شیراز از جهتهای پروازی ایرعربیا در ایران هستند. همچنین مسافران ایرانی می توانند با هواپیمایی ایرعربیا از مبدا ایران به تمامی جهتهای پروازی ایرعربیا سفر نمایند. با خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا مسافران یک توقف در فرودگاه شارجه داشته و سپس پرواز خود را به سوی کشور مقصد انجام می دهند.

جهت خرید بلیط شیراز به شارجه با هواپیمایی ایرعربیا با شماره 88880000 - 021 تماس بگیرید.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ستاره ونک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1623

به "برقراری پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید