ایجاد زنجیره همبستگی با معترضین در پایتخت بلاروس

به گزارش هدا بلاگ، در ادامه اعتراضات در بلاروس، بار دیگر گروهی از مردم معترض در میدان مرکزی مینسک تجمع کردند و زنان ساکن پایتخت بلاروس نیز زنجیره همبستگی به طول بیش از یک کیلومتر تشکیل دادند.

ایجاد زنجیره همبستگی با معترضین در پایتخت بلاروس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، هزاران نفر از معترضین به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در بلاروس، عصر روز شنبه، بار دیگر در میدان استقلال شهر مینسک، پایتخت بلاروس جمع شدند. در این گردهم آیی حدود 3 تا 4 هزار نفر شرکت داشتند. آنها پرچم های قرمز و سفید را در دست گرفته، آواز جمعی خوانده و شعار زنده باد بلاروس را سر دادند. این تجمع در اواخر شب گذشته به سرانجام رسید. نیروهای انتظامی وزارت کشور بلاروس در این تظاهرات، دخالتی نکردند.

در اوایل روز شنبه نیز، زنان ساکن مینسک در اقدام ایجاد زنجیره همبستگی در در مرکز پایتخت صف آرایی کردند. طول زنجیره ایجاد شده توسط آنها از 1 کیلومتر فراتر رفت. آنها بعداً در خیابان های شهر راهپیمایی کردند.

زنان در سنین مختلف با گل های سفید و قرمز در دست ، یک زنجیر انسانی در حمایت از خواسته های مخالفان ایجاد کردند . اقدام آنها با بوق و روشن کردن چراغ ها توسط اتومبیل های در حال تردد، مورد حمایت نهاده شد.

این نخستین باری نیست که ساکنان پایتخت بلاروس برای نشان دادن همبستگی خود با معترضین زنجیره انسانی درست می نمایند. آنها خواهان توقف خشونت علیه مخالفان هستند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1394

به "ایجاد زنجیره همبستگی با معترضین در پایتخت بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زنجیره همبستگی با معترضین در پایتخت بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید