اپ شاپینگ گوگل تعطیل می گردد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به نظر می رسد گوگل میخواهد یک اپلیکیشن دیگر خود را حذف کند و این بار نوبت به اپ شاپینگ (Shopping) رسیده است.

اپ شاپینگ گوگل تعطیل می گردد

پس از رصد واژه غروب در کد اپلیکیشن شاپینگ توسط وب سایت XDA Developers ، گوگل تأیید کرد تا خاتمه ژوئن امسال آن را در سیستم عامل های اندروید و iOS تعطیل می نماید. در عوض کاربران به وب سایت شاپینگ راهنمایی می شوند. سخنگوی این شرکت در این باره گفت: طی چند هفته آینده، پشتیبانی از اپ شاپینگ را قطع می کنیم. تمام قابلیت هایی که در اپلیکیشن برای کاربران ارائه شده بود، در تب شاپینگ فراهم است.

بخش اعظم قابلیت های خرید اکنون به طور گسترده از طریق یک تب در موتور جستجو فراهم است و نتایج مربوط به آن با جستجوی یک محصول گوگل، نمایان می گردد.

همچنین کاربران می توانند به طور مستقیم به وب سایت shopping.google.com بروند. این شرکت فناوری حتی مشغول آزمایش خرید در فرمت های دیگر مانند فعالسازی قابلیت خرید به طور مستقیم از ویدئوهای یوتیوب است.

البته پیش بینی می گردد تا چندماه دیگر اپ شاپینگ در دسترس باشد، اما به گفته بعضی از کاربران آنها هنگام فعالیت در اپ با اختلال روبرو می شوند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2734

به "اپ شاپینگ گوگل تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ شاپینگ گوگل تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید