انتقاد معاون وزیر کار از عملکرد بعضی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در حمایت از کارآفرینان کردستان

به گزارش هدا بلاگ، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار به صورت ویژه حامی کارآفرینان کردستان است.

انتقاد معاون وزیر کار از عملکرد بعضی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در حمایت از کارآفرینان کردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و نماینده ویژه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در امور کردستان در جلسه کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری و سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کردستان با انتقاد از عملکرد بعضی دستگاه ها و بانک های عامل در ارتباط با کارآفرینان گفت: وزارت تعاوت ،کار و رفاه اجتماعی تمام قد حامی همه جانبه کارآفرینان استان خواهد بود.

وی با اشاره به تعهد وزارت کار در پرداخت هزینه های مربوط به اجرای سیاست های تشویقی بازار کار از جمله مشوق های بیمه ای، یارانه دستمزد، طرح کارورزی و... گفت: با توجه به ظرفیت های استان کردستان از جمله جوانان خلاق و نخبه، تمام قد و ویژه از کسب و کارهای دانش بنیان و کارآفرینان کردستانی حمایت و پشتیبانی همه جانبه می کنیم.

نماینده ویژه وزیر کار در امور کردستان همچنین از امکان اختصاص خط ویژه اعتباری برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کردستان اطلاع داد و اضافه کرد: 1000 میلیارد تومان اعتبار نیز برای آموزشهای مهارتی سرمایه گذاران در کشور پیش بینی شده که می توان در راستای اشتغال های پایدار از آن بهره برداری کرد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2191

به "انتقاد معاون وزیر کار از عملکرد بعضی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در حمایت از کارآفرینان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد معاون وزیر کار از عملکرد بعضی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در حمایت از کارآفرینان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید