ائتلاف فتح: دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه خروج نظامیان آمریکایی است

به گزارش هدا بلاگ، یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در مجلس عراق با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبه مجلس این کشور در زمینه خروج نظامیان آمریکایی آنها را عامل بی ثباتی عراق دانست.

ائتلاف فتح: دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه خروج نظامیان آمریکایی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المستقله، عباس الزاملی نماینده وابسته به ائتلاف فتح عراق اظهار داشت: مجلس به بیان موضع خود در صورتی که دولت به مصوبه مجلسی الزام آور برای خروج نظامیان خارجی پایبند نباشد، خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حضور این نیروها عامل بی ثباتی است و نظامیان خارجی به دنبال بقا در عراق هستند، اضافه کرد: مجلس رای به خروج نظامیان خارجی از کشور داده است و دولت باید این مصوبه را اجرایی کند و این خواسته مردم است.

الزاملی گفت: دولت در صورتی که به تعهدات خود عمل نکند مجلس موضع گیری خواهد نمود به ویژه که نیروهای خارجی در عراق به بهانه حمایت از اراضی آن حضور دارند در صورتی که به آن پایبند نبوده اند.

وی گفت: نیروهای امنیتی در همه رده ها پیروز به غلبه بر تروریسم شده اند و اوضاع امنیتی را به خوبی کنترل می نمایند و نیازی به نیروهای خارجی که کوشش می نمایند که عراق را بی ثبات نمایند و حاکمیت آنرا خدشه دار می نمایند، ندارد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2526

به "ائتلاف فتح: دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه خروج نظامیان آمریکایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف فتح: دولت عراق ملزم به اجرای مصوبه خروج نظامیان آمریکایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید