آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 اعلام شد

به گزارش هدا بلاگ، سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 را بیان نمود.

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتایج کنکور دکتری 1400 سرانجام فروردین ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و 136 هزار و 665 نفر از داوطلبان شرکت کننده، مجاز به انتخاب رشته شدند که باید از روز دوشنبه 30 فروردین ماه نسبت به ثبت انتخاب های خود در سایت این سازمان اقدام می کردند.

از آنجایی که مهلت انتخاب رشته تا دوم اردیبهشت ماه 1400 تعیین شده بود، اما برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا موعد مقرر پیروز به انتخاب رشته نشدند، سازمان سنجش مهلت انتخاب رشته را تا ساعت 24 امروز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه تمدید کرد.

براین اساس ضرورت دارد که داوطلبانی که هنوز پیروز به انتخاب رشته نشدند یا قصد ویرایش اطلاعات انتخابی خود را دارد در مهلت باقیمانده فرم انتخاب رشته خود را تکمیل یا اصلاح کنند.

گفتنی است، داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اصلاحیه اعلامی آن در سایت سازمان سنجش را قبل از ثبت انتخاب های خود با دقت مطالعه کنند.

زرین آمیزی با اشاره به آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 اعلام نمود: انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دکتری از روز دوشنبه 30 فروردین آغاز شده است، با مهلت تمدید شده تا ساعت 24 فردا، یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان مجاز می توانند حداکثر 50 کدرشته محل در صورت وجود را با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، انتخاب کنند، ادامه داد: نخستین اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دوره از آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبان لازم است برای ثبت نام یا ویرایش انتخاب رشته خود آن را مطالعه کنند.

وی گفت: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در اواخر اردیبهشت ماه 1400 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2790

به "آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید